Expedia.com

 

הזמנת טיסת שכר [Charter]

טיסות שכר [צ'רטר] מאד נפוצות בכל העולם וגם בישראל, בדרך כלל טיסות הצ'ארטר נמכרות במחירים זולים יותר מהטיסות הסדירות והן גם נוקשות יותר מבחינת אפשרות ביטול או שינוי, ישנן מספר הגבלות וייתרונות בעת רכישת טיסת צ'ארטר וגם כמה דברים שסוכני נסיעות היו אולי מעדיפים שלא תדעו עליהן, את על המידע על הזמנת טיסת שכר, תמצאו בעמוד מידע זה של flight booking המידע נכתב ע"י אנשי מקצוע מתחום התעופה האזרחית בישראל, כמו כן אנו מעדכנים תקנות מעט לעת בעץ הצורך בכדי לשמור על המידע אמין ומודייק ככל שניתן.

טיסת שכר או טיסת צ'רטר, נכתבה והוצעה לראשונה תחת אמנת ורשה, הסכמים בינלאומיים לגבי טיסות, זה ב 1929 כאמור בורשה, לאחר מכן תוקנה ב 1955 בהאג ולאחר מכן ב 1975 במונטריאול.
טיסת שכר - טיסה שבה נשכר המטוס וקיבולת המטוס לשם מכירתו לגורמים חיצוניים, ( בדרך כלל בזול, תוך כדי גזירת קופון ) או לחילופין קבוצות ששוכרות את המטוס לשימוש עצמאי כמו קבוצות ספורט, או חבילות נופש טיסה + מלון, חיילים וכו,
זאת טיסה מסחרית אך לא טיסה סדירה, בדרך כלל טיסות אלו מציעות מחיר מוזל. הטיסות הללו יהיו מעל 12 נוסעים.

על כרטיס הטיסה יפורטו הפרטים הבאים : סוג טיסת השכר, חבילת תיור - ITC, טיסת שכר יחד עם שרותי קרקע אשר נרכשו יחדיו מבעוד מועד. טיסת שכר מכירת מוקדמת abc, טיסת שכר מחוץ לנתיב Offline ( טיסות שכר בנתיב, אלו טיסות הטסות ליד נקוב מחוץ לארץ אשר חברות תעופה סדירות טסות, או 150 ק"מ מהיעד ).
שם המארגן.
מחיר הכרטיס הלוך ושוב, אם בחבילות תיור אז כולל שרותי קרקע.
תאריך יציאה וחזרה.
יעדים
שם הנוסע
תאריך הנפקת הכרטיס
שם מוציא הכרטיס
תנאים לגבי דמי ביטול
בעת חבילת נופש, יצורף שובר שרותי קרקע, לא יוחזר הכסף ואו לא יפוצה הנוסע בדרך זו או אחרת עם לא ביצע את שרותי הקרקע והתריע זאת לאחר מועד הטיסה.
אם המשתתף לא ניצל את כרטיס הטיסה בחזרה לנקודת היציאה, או כאמור לא השתמש בשרותי קרקע, או בחלק מהם, אזי לא יחזיר המארגן את הסכום ואו לא יפצה את הנוסע. בעת ביטול טיסה המארגן לא ימכור את המושב הריק, אלא אם כן החזיר את מלוא הסכום לנוסע המקורי.

עצירות ביניים : עצירת ביניים מותרת בטיסת שכר בחזרה ליעד היציאה בלבד, אלא מדובר בטיסת סטודנטים ואז מותרת עצירת ביניים גם בטיסת יציאה.
מותרת טיסה לנקודה מסוימת וחזרה מנקודה שונה בתנאי שהטיסה תמצא על " הנתיב ", לדוגמא ירושלים ( עטרות ) לאילת ועצירה בבן גוריון.

תעריפים : התעריפים לטיסות יינתנו בסופו של דבר באישורו של " המנהל " ( המנהל - ראש מינהל התעופה האזרחית במשרד התיירות). מארגן הטיסה מחויב להמציא לאגף לאישור תעריפים, מחירים לפי התנאים הבאים :
א. טיסות שכר עם " חבילה " בנתיב שלושה חודשים לפני פתיחת העונה, ב טיסות שכר מכירה מוקדמת בנתיב, ארבעה חודשים לפני פתיחת העונה.

עונת הקיץ  - 1 אפריל עד 31 לאוקטובר
עונת החורף - 1 לנובמבר עד 31 במרס.

התעריפים לא ישתנו למעט באירועם חריגים בהם המארגן לא היה יכול לחזות מראש, או בשל שינויים במחיר של המוביל עצמו ואז רק באישור של " המהנהל " .

שימו לב  : לעתים בטיסות סכר ( סלוט ) סוכן הנסיעות, מפעיל הטיסה או חברת התעופה מפרסמים את הטיסות לפני שאושרו ע"י רשות שדות התעופה, ( אחת מהסיבות לאי יציבות של חברת צ'רטר ) חובתם לציין זאת בעת ההזמנה. הטיסה מותנת אך ורק לאחר אישור סופי של רשות שדות התעופה. הסוכן, או המפעיל מחויבים לציין את אישור הטיסה ואת מספר האישור. בטיסות שכר כאמור ישנם לעיתים שינויים או ביטולים, חובה על המפעילים ליידע את הנוסע בתנאים אלו כבר בשלב הפרסום. טיסות שכר בדרך כלל יהיו זולות יותר, אך קחו בחשבון שהתנאים יהיו פחות אופטימלים, אם אלו מקומות ישיבה, תשלום נוסף לכבודה ועוד.. במשך השנים בגלל המחיר הרשו לעצמם חברות התעופה להקדים או לאחר את הטיסה ללא מצפון בגלל המחיר. כאמור בטיסות שכר ישנם איחורים רבים, עקב כך הרבה חברות מנפיקות את אישורי כרטיסי הטיסה רק 24 או 48 שעות לפני מועד הטיסה, שימו לב את ההזמנה ניתן לבצע לפני כן, אישור הסופי מתקבל בטווח שעות אלה, זאת בכדי למזער את אפשרות האיחורים / ביטולים.

 

 

 

יצירת קשר

ההודעה נשלחה בהצלחה. תודה!